20111007

That.



FORUMのfilmは毎シーズンの安定感。特にForeverはかなりクール。that以来の衝撃だったなー。6年前のfilmだけど今見てもカッコいい。当時、16歳だったからかなりツボだった!この年はやたらグリーンが多かったな。笑


The film is a sense of stability in every season FORUM. Forever Cool is quite particular. Since I was a shock for that. Now we can look cool film 6 years ago. At the time, was far from the pot was 16 years old! This year many green and profusely.




0 件のコメント:

コメントを投稿